Orange.ro : Cum se poate ca un defect hardware sa-ti invalideze garantia care invoca software? Uite ca se poate

OrangeUite portocala, nu e portocala. Azi la mine a fost : Uite garantia, nu e garantia 🙂

Dezamagit foarte, dupa o saptamana in care am stat fara telefonul Samsung Galaxy S2, sa primesc raspuns inapoi de la Orange ca datorita faptului ca am instalat o versiune SOFTWARE noua pe telefon, mi se invalideaza garantia pe device-ul hardware.
Mi-a lasat un gust tare tare amar in gura treaba asta.
Vreau si eu un raspuns personalizat, nu un template word.
Vreau sa stiu si eu cum pot sa zica ei ca a fost INTERVENTIE SERVICE NEAUTORIZATA, SOFTWARE NEAUTORIZAT, cand defectul e clar, si specific: Problema Hardware, difuzor nefunctional. Si nu e o cauza de software, ci un defect hardware? Fizic

Ma bate gandu sa vad ce zic cei de la OPC legat de asta. Anyway, greseala e a mea ca nu l-am dus imediat in service, ci m-am chinuit cu el fara difuzor.

De mentionat:
– Telefonul NU a fost dezasamblat, si nu a fost lasat in nici un alt service, decat in 21.02, trimis din Orange Shop, catre Bucuresti. Invalideaza prima observatie din procesul verbal de constatare. Puteau pune softul original, sa vada si ei ca nu e problema de software. Insa s-au spalat pe maini, si in plus, mi-au invalidat si garantia.re: INTERVENTIE SERVICE NEAUTORIZATA
– Telefonul prezenta o problema HARDWARE: Difuzor nefunctional, nu o problema de software. ( asta pot confirma, pt ca am reinstalat 3 versiuni distincte pe el, sa fiu sigur, si phone reset, tot )
– De mentionat, defectul a fost sesizat de mine acu 1 luna, insa am folosit bluetoothul pentru o perioada, avand nevoie de telefon.
– Am reinstalat softul original, folosind KIES pt Samsung, si un uprade, folosind Odin, dupa ce defectul a fost aparut, pentru ca speram sa fie o problema de software. Fara nici o solutie insa. Asa ca se confirma problema hardware.

Super tare, super fain.

Cum se rezolva lucrurile in Orange, scurt si repede. Spalat pe maini.

Proces verbal de constatare nr:

Document de receptie: PV 0100180016257 din data de 21.02.2013
Defect reclamat de client: Audio: Nu este auzit/nu aude/zgomot probleme difuzor, nu se aude bine.
Observatii: telefon in stare buna

(Acu mentiunea mea: am specificat angajatei orange: difuzor defect, problema hardware – Angajat Orange: Simina Apostu)

Dupa o saptamana, primesc raspuns inapoi:
Proces verbal de constatare , Referinta: SAM 353327055221725
In data de 21.02.2013 s-a receptionat pentru reparatii la sediul Centrului de Service al Orange Romania S.A….. telefonul mobil marca Samsung I9100 identificat cu IMEI … Defectul produsului mai sus mentionat reclamat de Dvs. si notificat in procesul verbal de predare-primire cu nr. PV 0100180016257 a fost:

Audio: Nu este auzit/nu aude/zgomot.
In urma diagonsticarii efectuare de catre tehnicienii autorizati de la Centru de Service al Orange Romania S.A prin dezasamblarea telefonului s-au constatat urmatoarele:
INTERVENTIE SERVICE NEAUTORIZATA, SOFTWARE NEAUTORIZAT
Ca urmare a celor constatate mai sus rezulta faptul ca defectiuniele reclamate la produsul… NU se datoreaza unei lipse de conformitate a produsului ci ca urmare a nerespectarii instructiunilor de punere in functiune si utilizare descrise de catre producator in manualul de utilizare livrat impreuna cu produsul respectiv.
In conformitate cu conditiile de acordare a garantiei precizate in certificatul de garantie livrat impreuna cu produsul garantia acestuia se anuleaza.

Semnat de Petrisor Cazacu.

Astea fiind zise, ma pot uita bine mersi la certificatul de garantie, pe care e taiat tot, si scrie alb pe negru: Garantie anulata, pe motivul upgrade-ului de software.

[Update 28 Feb 2013 – 21:40]
– Mi-o trecut dracii. Da-i in spanac, meseria lor e sa refuze clientii, si sa anuleze cat de multe garantii. NU-i specific Orange, auzit-am ca se practica prin multe locuri. Asa ca, dragii mei, fiti atenti la garantii. Si daca luati de la d-astia marii… don’t play it. tineti telu cum l-o dat dumnezo. Nakie. Instalare software neautorizat. Primim o lista cu toate? De fapt… daca-mi amintesc bine.. .exista acolo un Örange Recomends! ( L O L Means.. restu.. kinjiru – bun de apelat clauza de invaliditate a garantiei, pe baza instalarii de softuri. Yabadabadoo! ) 🙂 Iar telu-l bruscati, nu il zgariati, nu il udati 🙂 ( sa nu vb cand ploua! ) . ca picati rau la garantie 🙂
– Amu-mi pun 4.0.3 inapoi, de la 4.1.2, numa de moft, sa fac un screenshot si cu versiunea respectiva. Sa vedem pana unde ma duce Kies cu Upgrade-ul 🙂

Acest articol a fost publicat în Ganduri si cugetari, Samsung, Tehnologie și etichetat cu , , , , , , , , , . Salvează legătura permanentă.

6 răspunsuri la Orange.ro : Cum se poate ca un defect hardware sa-ti invalideze garantia care invoca software? Uite ca se poate

  1. Ana spune:

    Am aceeasi problema..de doua zile..difuzorul este mort. Telefonul…nou nout, are 2 luni. Sunt curioasa care va fi verdictul in cazul meu. Mor de ciuda, telefonul este primit cadou si imi spuneam ca voi avea grija…sa nu-l stric. Acum uite….ramane de vazut dacaceste probl de soft sau nu. De facut actualizare…nu tin minte sa ii fi facut vreodata insa..

  2. matei spune:

    Trebuie trimis un mail la ANPC cu documentele legale (factură, garanție), invocând Directiva 1999/44/EC impusă în țara noastră prin legea Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora .
    Explicații aici http://fsfe.org/freesoftware/legal/flashingdevices.en.html
    Mai mult, trebuie cerută sancționarea firmei cu amendă, conform legii. Amenda e mai mare decât prețul telefonului. Orange numai așa pricepe.

    • Seldar spune:

      Da, asa o fi… insa de atunci.. mi-am pierdut si telefonul, desi l-am facut pe banii mei la momentul respectiv. Momentan sunt cu un Lenovo P780, care nu-mi face figuri, si are si bateria OK 🙂
      Nu se merita sa iau telefoane de la Orange, eu momentan astept sa-mi treaca abonamentele de date si voce ca sa ma mut de la ei 🙂

  3. Loctite spune:

    Cand schimb firmware-ul cu Odin cum banuiesc ca ai facut se pierde garantia.Upgrade-ul de firmware se face doar prin Kies, daca nu, pierzi garantia. Ce puteai sa faci inainte sa il trimiti in service era sa pui firmware-ul original cu care a venit telefonul si era okay. Daca dai un google o sa vezi ca sunt zeci de site-uri care specifica, ca, orice update pe care il faci fara Kies poate duce la pierderea garantiei. La fel si daca faci root. Acum…asta e 🙂

  4. elena spune:

    ceva de genul am patit si eu…am cumparat in sept2014 un iphone 5s de la emag si la sfarsitul lunii martie 2015 l-am trimis la garantie deoarece nu mai functiona camera si dupa 14zile imi dau ca raspuns ca imi refuza garantia deoarece produsul prezinta urme de interventie hardware neautorizata..Remedierea este posibila numai in regim postgarantie, insa pretul reparatiei ajunge la valoarea de achizitie a produsului. asa ca am luat o mare teapa…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.